PREKIŲ GRAŽINIMO TAISYKLĖS IR SĄLYGOS
1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis. 18 punkte.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, užpildant ir atsiunčiant Pardavėjui prekių grąžinimo formą. šią formą galite atsisiųsti čia: PDF.
1.2.1. Prekių grąžinimo formą būtina užpildyti ir pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos pretenzijos nepriimamos.
1.2.2. Prekių grąžinimo formą būtina tinkamai atsiųsti klientų aptarnavimo el. paštu sarkos.pastas@gmail.com. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti "Prekių grąžinimas".
1.2.3. Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.
1.2.4. Prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis. Grąžinamas prekes prašome siųsti į Omniva Vilniaus VC 2000 paštomatą (Jogailos g. 4, Vilnius). Grąžintų prekių būklė patikrinama, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos, iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas standartinis prekių vežimo Lietuvoje mokestis (€2.99).
1.2.5. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes sarkashop.lt atsakomybės neprisiima.
1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1.3.1. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje pakuotėje;
1.3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos.
1.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 1.3 punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
1.7. Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, sarkashop.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
1.8. SVARBU! Prekių grąžinimo tvarka netaikoma: Juridiniams asmenims, produktams su individualiais kliento pakeitimais, pagal pageidavimus, individualius užsakymus (individualus dydis ar ilgis ir pan.) sugadinančiais jų pirminę prekinę išvaizdą nepakeičiamai, individualiai užsakytoms prekėms, prekėms kurios buvo sugadintos kliento, prekėms neatitinkančioms aukščiau išvardintų grąžinimo standartų (sugadintos prekinės išvaizdos, su naudojimo, nusidėvėjimo žymėmis), prekėms grąžintinoms po 14 dienų grąžinimo laikotarpio.